FAQ | Review Kaart veel gestelde vragen

  1. Hoe vaak kan je de review kaart gebruiken?
    Je kunt de reviewkaart van The Happy Tap zo vaak gebruiken als je wilt! Er is geen limiet aan het aantal keren dat je de kaart kunt gebruiken.

  2. Controleren jullie de link wanneer ik deze aanlever?
    Ja, we controleren de link die je aanlevert om er zeker van te zijn dat deze correct is. We willen ervoor zorgen dat jouw klanten gemakkelijk toegang hebben tot jouw reviewpagina en geen problemen ondervinden bij het achterlaten van een review.

  3. Ik wil een gepersonaliseerde pas, hoe lever ik dit aan?
    Als je een gepersonaliseerde pas wilt, kun je jouw ontwerp eenvoudig aanleveren tijdens het bestelproces op onze website. Je kunt jouw eigen logo, of ontwerp toevoegen bij het keuzemenu. Voor het opmaken van een leuke pas kan je gratis gebruik maken van canva.com of maak gebruik van een van onze Happy Tap templates: https://www.canva.com/design/DAGDWOgeIVc/eNKCkO4PaQV-1pIEqkjCwA/edit 

  4. Kunnen klanten een Google recensie achterlaten wanneer ze geen account hebben?
    Nee, klanten kunnen geen Google-recensie achterlaten zonder account. Google is echter een veel gebruikt platform en meerderheid van de digitale gebruikers heeft een account. 

  5. Werkt de Happy Tap recensie kaart op iedere telefoon?
    Ja, de Happy Tap review kaart werkt op vrijwel alle smartphones. Onze kaarten maken gebruik van NFC-technologie, die wordt ondersteund door de meeste moderne smartphones, waardoor het gemakkelijk is voor klanten om jouw review pagina te openen.

  6. Heb ik een Google My Business bedrijfspagina nodig?
    Ja, voor het ontvangen van Google-recensies is een Google bedrijfspagina nodig. Deze pagina is essentieel voor het beheren van jouw online aanwezigheid op Google, inclusief het ontvangen en beheren van reviews van klanten. Wanneer je deze niet hebt, kan je deze gemakkelijk aanvragen.